Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie hotelu Bítov
Růžičková, Žaneta ; Kočí, Alena (oponent) ; Kočí, Alena (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současné situace a následně výběrem vhodné marketingové strategie pro Hotel Bítov v rekreační oblasti Vranovské přehrady. Teoretická část se zabývá problematikou využití marketingových nástrojů v oblasti poskytování hotelových služeb. Praktická část zahrnuje vnitřní a vnější analýzu prostředí hotelu. Výsledky jsou shrnuty v rámci SWOT analýz, ze které vychází stanovení marketingová strategie.
Analýza zpracování osobních údajů podle Nařízení GDPR
Slámová, Gabriela ; Lubomír, ALMER (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem systému ochrany osobních údajům dle nařízení GDPR v organizaci Dentalife s.r.o. Návrh byl realizován na základě provedené analýzy současného stavu, která odhalila závažné nedostatky v souladu s nařízením GDPR. Na základě identifikace zjištěných nedostatků byl vypracován návrh doporučení, který v případě jeho následné implementace, povede k uvedení současného stavu do souladu s tímto nařízením. Téma diplomové práce bylo vybráno především z důvodu jeho aktuálnosti a chybějících materiálů, které by popisovaly a vysvětlovaly jednotlivé kroky celého procesu analýzy či implementace.
Analýza zpracování osobních údajů podle Nařízení GDPR
Slámová, Gabriela ; Lubomír, ALMER (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem systému ochrany osobních údajům dle nařízení GDPR v organizaci Dentalife s.r.o. Návrh byl realizován na základě provedené analýzy současného stavu, která odhalila závažné nedostatky v souladu s nařízením GDPR. Na základě identifikace zjištěných nedostatků byl vypracován návrh doporučení, který v případě jeho následné implementace, povede k uvedení současného stavu do souladu s tímto nařízením. Téma diplomové práce bylo vybráno především z důvodu jeho aktuálnosti a chybějících materiálů, které by popisovaly a vysvětlovaly jednotlivé kroky celého procesu analýzy či implementace.
Marketingová strategie hotelu Bítov
Růžičková, Žaneta ; Kočí, Alena (oponent) ; Kočí, Alena (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současné situace a následně výběrem vhodné marketingové strategie pro Hotel Bítov v rekreační oblasti Vranovské přehrady. Teoretická část se zabývá problematikou využití marketingových nástrojů v oblasti poskytování hotelových služeb. Praktická část zahrnuje vnitřní a vnější analýzu prostředí hotelu. Výsledky jsou shrnuty v rámci SWOT analýz, ze které vychází stanovení marketingová strategie.
Návrh a realizace komunikační strategie bistra Domácí těstoviny
Vančurová, Olga ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat komunikační aktivity bistra Domácí těstoviny a následně na základě provedené analýzy navrhnout a zrealizovat novou komunikační strategii vedoucí primárně ke zvýšení povědomí a informovanosti potenciálních zákazníků a budování loajality stávajících zákazníků. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na marketing služeb (konkrétně stravovacích služeb) a význam marketingového řízení a plánování pro malé a střední podniky. Věnuje se rovněž analýze současné situace, marketingovému výzkumu a marketingové komunikaci. Praktická část zahrnuje představení bistra Domácí těstoviny, aplikaci analýzy současné situace a vyhodnocení informací z primárního a sekundárního výzkumu. Nejdůležitější, závěrečnou částí diplomové práce je navržení, realizace a vyhodnocení komunikační strategie bistra Domácí těstoviny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.